Lypsyl

Lypsyl är en underbar uppfinning! Kan inte förneka att jag är beroende :P

Idag insåg jag på riktigt att jag ska jobba på lördag. Öppet hus. Då kan folk komma till stadshuset och titta och se vad som händer i kommunen, och sen kan ni fika uppe hos oss :) Kaffe och bulle!
Så det blir bara en dags helg för mig i veckan, men det är bra, lite mer klirr i kassan :)

Lägenhetssökandet har officiellt börjat. Bil och bostad hoppade ner i brevlådan imorse, så jag dök i med näsan före :P Nog för att jag redan sett dom på hemnet men det är ändå väldigt skoj :) Finns väl ett par som är bra enligt mig men då duger dom inte åt Eric(?) Känner att det kan bli diskutioner om vad vi vill och inte vill ha :P Men jag ska försöka ragga med han på en visning på en lägenhet som jag tycker verkar fräsig :P
Folk säger ju faktiskt att ju mer man tittar ju mer vet man vad man vill ha!

Ikväll blir det en tidig kväll känner jag. Imorse tog det en timme innan jag orkade ta mig ur sängen. Så det blir att sova ikapp helt enkelt :) Ska försöka låta bli att drömma snea drömmar om jobbet också haha! Ska natta mig själv med en bok. Finns inget bättre sömnmedel än böcker. Missförstå mig inte nu, böcker är bra.. men mina ögon pallar inte att läsa så länge på kvällarna, då blir jag trött hehe!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0