Frågetecken

Jag har nu skrivit ner en massa bra låtar från TVD och hade planer på att söka upp dom på spotify och ha en liten playlist där. Men då finns inte dom låtarna som jag tycker är bäst, varför är de så?
Finns aldrig låtar som jag vill ha... Jag som trodde att spottet skulle ha allt, vad hände med det? :(
Jag får väl fortsätta lyssna på youtube helt enkelt...

Igår var man en sväng på Mariedal och surrade en sväng, mycket trevligt, ungefär som vanligt :P Blev massa South Park, inte riktigt alla hemma på den, och How I met your mother, fantastiskt bra serie :)
Sen kan jag skryta lite om maten jag gjorde igår, mumsigt vart det, jag exprimenterade lite hehe, men det blir nog det fler gånger! Sweet chili-kyckling-gryta-grej :P Men idag funderar jag på 4 små rätter, var länge sen nu och jag börjar bli lite sugen faktiskt!

Ikväll är det myskväll med älsklingen! Får se om man kanske hyr nån film eller nåt :) Sitter och ser New Moon just nu. Såg 1an igår och det blir säkert 3an imorgon. Längtar lite tills Breaking Dawn kommer på bio, men det är ju så länge kvar, buhu! :P Jag får stilla mitt beroende med gamla filmer tills dess hehe!
Men snart börjar TVD igen, spännande! Hälften av serierna jag följer har ju faktiskt börjat nu :) Och fler börjar i veckan!

Lite lunch kanske?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0