Första veckan

Blev en riktig racerstart på arbetsfronten detta år :P Många gäster, vilket är kanoners såklart! Mindre skoj för mina fötter, ben och rygg.. Känns kraftigt att man inte är van att stå 8 timmar i sträck :P Men painen brukar minska efter några veckor.. Som sagt så har jag ju en 70 årings kropp! Härliga grejer hehe!
Det är faktiskt riktigt härligt att vara tillbaka efter julen. Man får ordning på allt som har med ordning att göra. Kanske låter tråkigt i vissa öron men jag tycker om att ha ordning runt omkring mig :)

Lördag idag och jag har ingen aning om vad som kan tänkas hända ikväll. Men något borde man väl kunna hitta på tycker jag. Blir iaf helstekt fläskis med gratäng och rödvinsås till middag :) Smaskens!
Hade tänkt trampa lite på orbin idag också, komma igång med mitt nya liv! Beach 2011 here I come!

Snart fyller älsklingen år också, idéer på den perfekta presenten?
Har några idéer själv men dom skulle inte riktigt bli någon överaskning så jag är öppen för förslag :)

Nu ska jag gå och äta morötter, innan dom börjar mögla hehe :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0