Back in business!

Första dagen efter julens ledighet! Ganska så uppfriskade faktiskt, speciellt att promenera dit på morgonen :) Känns lite grann i kroppen att man inte har jobbat på ett tag. Fotlederna värker och den där nerven i ryggslutet painar.. Men annars så :P

Hade tänkt diska idag.. Började medan maten puttrade på spisen men sen blev jag lat. Det är ett berg. Men det är lika bra att fixa bort det idag.. Längtar tills man har en diskmaskin. Man kan ju hoppas på att den möjligheten finns i nästa boende :)

Bubba har slutat med medicinen nu också. Om han inte håller sig frisk nu blir jag väldigt ledsen.. och irriterad :P

Tjingeling!


Kommentarer
sandra Lilja

Fin bild och design!



Hoppas ni hittar ett nytt boende snart, är ju hemma hela februari, och maj månad så jag kan hjälpa till med flytt :P



Håller tummarna för Bubbas hälsa!!!

2011-01-10 @ 18:56:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0