13-dagen

Idag blir det att städa ut julen, kasta granen ut genom fönstret! Kanske inte, men hade man haft en riktig gran så kanske man hade gjort så :P

Har försökt få upp älskling ur sängen hela morgonen/dagen. Klockan är snart halv 2 och fortfarande har inget hänt. Han som hade lovat att hjälpa mig med städningen!
Har själv varit lite trött såhär på förmiddan men nu har man tagit lite fika och fått en powerboost så nu tänkte jag börja med att plugga in lite musik! Måste byta dvd i vardagsrummet eftersom den som står här just nu inte har något uttag till sterion, vilket jag tycker är väldigt konstigt.. :/
Men efter lite pillerill med musiken så blir man lättare på städhumör och då går det nog undan ska ni se! hehe!

Började på en ny tavla igårkväll. Var ett tag sen man hade framme stafflit nu, får se vad det blir för resultat. Längtar tills vi hittar en lite rymligare lägenhet, så kanske man har plats att måla lite mer :)

Men men, önska mig lycka till med städningen!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0