Melodifestival

Sitter och väntar på reprisen från gårdagens Mello. Börjar kl 23.20.. när hände det? Brukar inte sånna här repriser gå mitt på dagen?

Vi var ju på middag på Tomtebo igår! Käkade 3 rätter och tog några glas :P Himlarns trevligt! Riktig svensk matlagning är riktigt kul haha!
Stekis har till och med lovat att tvinga ut mig på promenader även när jag försöker slingra mig :)
Härlig kväll med härligt sällskap, måste göras om!

-

Vi var och tittade på en lägenhet i helgen. Den första vi har tittat på. Mycket fin men inte riktigt vad vi letar efter :) Men det är kanoners att vi har börjat titta iaf! Äntligen!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0