Kallt

Sitter i sängen och ser på Morden i Midsomer med en rykande kopp lingonte och fryser som fan.
Några element har lagt av så nu droppar graderna. Burrrr.....

Ville egentligen inte säga något mer, blev bara less på kylan haha :P Nu tänkte jag sitta här och fumla med lite jobb.. Lättare att få det gjort hemma än på jobbet, lite lugn och ro. Ska skriva ihop en lista till nya kollegor om vad som gäller och vilka uppgifter som tillhör vem. Mycket lättare för dom att förstå verksamheten då istället för när vi ger förklaringar i förbifarten :P

En klunk värmande te nu då..

Tjingeling!


Kommentarer
Anna

Ja nu är vi less på kylan! Hoppas det blir varmare nästa vecka för då ska jag allt släpa med dig på promenad :) nu vill jag ju knappt gå ut själv :p

2011-02-15 @ 20:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0