Helvetesvecka

Börjar kännas i kroppen att man är utarbetat efter dessa två månader. Stressar på jobbet och det blir övertid dom flesta dagarna. I veckan har jag dessutom drömt två av dom hemskaste mardrömmarna i mitt liv, dom toppar till och med den med gamarna (haha)... Första drömmen satt jag vid datorn och gjorde nåt när ett genomskinligt ansikte uppenbarade sig framför mig, kom närmare och närmare.. och natten till igår var hemskast, nån tog tag i mina vrister och drog mig neråt ur sängen. Det var så verkligt att jag var livrädd när jag vaknade, båda gångerna. Usch.
Tackar gudarna för att jag var så utmattad efter min 12 timmars dag igår så att jag inte drömde nåt alls. Fruktansvärt att vara stressad när man sover också. Som tur är så kommer kocken tillbaka på måndag så då kommer allt bli som vanligt igen, längtar!

Hela jag är lite ur balans känns det som, inte riktigt allt som står rätt till. Antar att jag kan gissa en anledning till det. Dumma dåliga förändringar! Men förhoppningsvis blir det bättre ju längre tiden går :P

Hade tänkt gå på bio med Marty imorgon, men tydligen går inte Burlesque i Umeå, hur hände det? Hittar den inte på SFs hemsida. Den har väl inte gått så länge så dom har tagit bort den? Andra städer hade den då fortfarande, irriterande. Får se om det blir en annan film eller om vi skippar bion...

I helgen blir det kalas! Mormor fyller år så vi ska på middag med släkten och ha det trevligt!
Många som fyller år den här tiden på året. Älsklingen, syster, kusin, mormor.. och jag om 1 ½ vecka. Då blir man en gamling :P hehe! Det kanske är nu man ska börja räkna neråt, eller är det när man fyller 30? :P

En sväng ner till tvättstugan då.. ska hämta upp tvätten.
Längtar till en lägenhet där man kan skaffa sig en egen tvättmaskin, skulle underlätta väldigt mycket! Har föresten hittat massa lägenheter som jag vill fara och titta på, och kunde jag bara få älskling att hålla sig vaken så skulle vi tillsammans kunna bestämma vilka vi vill se :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0