Hallå där!

Länge sen sist! Jag tror bestämt att en uppdatering är på tiden :P
Har hänt en del den senaste veckan. Förra tisdagen var jag till exempel och klippte mig! Nu är jag korthårig :) Lite ovant men jag ska nog vänja mig hehe!
Kockandet har gått bra, det är som skönt när allt funkar som det ska och man inte får panik hela tiden :) Förra gången var det kaos i skallen men tydligen så vänjer man sig hehe.
I fredags var det personalfest på Äpplet med trerätters middag och dans! En liten skvätt alkohol var också med i bilden :P Vi hade iaf väldigt kul med mycket surr hehe! Go Robot! Haha!
Sen fyllde Älsklingen år i söndags så då var det kalas, dubbelt upp! Först min släkt, sen kom svärfars. Blev av med nästan hela tårtan, kanoners! Jobbigt att behöva dela upp fikat, inte mycket mer man kan göra när ens lägenhet inte räcker till. Men snart kan det bli ändring på det! Vi har officiellt börjat leta lägenhet! Vi ska titta på en på lördag, känns spännande att det är igång! :)

För övrigt rullar livet på som vanligt. Aningen stressigt på jobbet med allt som händer där. Vi har inte riktigt fått ordning på allt efter jul, men det kommer nog bli bättre så småning om när allt faller på plats! :)

Min nya telefon är tillfälligt ur funktion eftersom Bubbelutt har käkar sönder min laddare, knäpphuve! Han har aldrig tuggat på kablar förut.. Nu måste jag fara och köpa en ny. Som tur är så blev jag smart idag och insåg att jag kunde flytta simkortet till en gammal telefon :P Bättre sent än aldrig haha! Så nu kan man nå mig igen :)

Annars börjar jag bli peppad! Martyman kommer hem snart, ska bli skoj att ses! :) Sen kommer svägerskan att stanna här uppe ett tag nu så allt är kanoners! Man kanske får dra ihop nåt slags party eller vad sägs? :)

Nä, nu ska jag titta till tvätten :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0