Dagen innan sista dagen

På torsdagar brukar man vara utslut på jobbet och vara less och längta till helgen. Sen när lunchen är bortstädad och man sitter på fikat så blir man plötsligt väldigt peppad på att det är eftermiddag :P För då inser man att det är fredag imorgon vilket betyder att den bara är en dag kvar till helgen :)
Veckan har varit väldigt skön, inte särskilt många cateringar till Ryttmästaren. Det är bra om man får en paus från det ibland och bara koncentrera sig på det som händer uppe hos oss :) Det är lite kaos i köket ibland när det är nya människor som ska lära sig allt på samma gång. Även om jag tycker att vi klarar det väldigt bra så längtar jag tills kocken kommer tillbaka, då får man tillbaka lite av ordningen som kan svaja lite grann nu för tiden :P

Värmen i lägenheten har börjat stiga, tack och lov! Är less på att ha på mig dubbla mjukisar och tjocktröjor. Just nu är det ca 20 grader, man kanske inte kan be om mycket mer när det är så här kallt ute.

Sååå, helgen... Har lite planer på att träffa ett par flickor som har återkommit från sina boenden långt långt borta :P Martyman och jag har lite planer att träffas på lördag, vet dock inte vad som gäller.. hon vägrar svara på smset jag skickade, suck :P Men jag får väl slå henne en pling imorgon kanske!
Sen står svägerskan på tur! Hade tänkt försöka röva bort hon på dejt hehe. Vi får väl se om hon är breredd på att göra motstånd, kan ju faktiskt hända att hon hinner läsa detta innan min plan är fullbordad :)
Vi får se vad som händer och fötter helt enkelt!

Tjingeling!


Kommentarer
Anonym

Hej hopp!



Nu har jag börjat läsa din blogg igen, hade din blogg adressen på andra datorn och hittade inte din bloggg adress på google. Vadå röva bort mig, vart ska vi ????:) Kom och ta mig om du kan :P



Kram

2011-02-27 @ 10:24:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0