Uppesittarkväll

Hej dudes!

Ikväll blir det uppesittarkväll med pyssel.. precis som i fjol :) Mysigt! :D

Julafton är imorgon! :D Vi kommer fara ut till Holmsund till svärfar på dagen och stanna där för julfirande på kvällen. Det blir att umgås, se Kalle Anka, dela ut julklappar och äta julmaten! Själv är jag inte ett stort fan av julmat. Medans andra går upp i vikt under julhelgen så går jag ner, haha :P Man kan ju alltid hoppas :P
Blir nog en mysig julhelg.
På juldagen blir det middag hos morfars också.. Uppe i Öris. Då får man träffa min sida av släkten också :) Mor, far och Lillsyrran for ner till Jönköping för att fira med Storsyrran men man får ju träffa moster med familj iaf :) Och mormor och morfar förstås :D
Men imorgon på morgonen får jag nog ta en sväng till "barndomshemmet" för att checka hur det står till. Enda fördelen med att det regnar just nu är att jah slipper skotta uppfarten :P

Annandag jul blir väl späckat med party, precis som vanligt :) Martyman är in town så det är ett måste :D Lite uppvärmning innan nyår :)

Men för att lämna allt annat.. party och julfirande..

Nu är det juluppehåll på jobbet! Fan vad nice! Stängt mellandagarna :) Sen öppnar vi direkt efter nyår men jag kommer ej att vara där serru! Nä, jag ska var ledig i hela 2 veckor! Vila upp mig och bara ha det lugnt! Det har varit en jobbig höst och nu ska jag återhämta mig, samla krafter :)
Känns skönt! Vi får se om jag kanske blir sjuk.. känns så men man vet aldrig.. kanske blir som i fjol där jag fick feber en natt i april och sen var det över :P haha! Men, jag hoppas på att få det överstökat nu på en gång :)

Nä, nu ska jag göra lite middag och sen göra mig i ordning för kvällen :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0