The last day

Imorgon startar vi upp köket igen :P Får se hur stel man är i benen efter 6 veckors ledighet. Förhoppningsvis blir det en bra höst med fååååå överaskningar :P
I fredags var jag och förberedde inför öppningen så vi får nog en bra första dag :)

Denna sista helg har varit kanon!
Blev bjudna på grillfest i Degernäs där det bjöds på en fantastisk potatissallad! Den ska jag börja göra, mums!
Kvällen slutade iaf på krogen, vi for på All Stars och tjattrade, dansade, spelade och drack mumsiga drinkar (iaf jag naha).
Mycket trevligt var det och jag är lite ledsen att jag inte har gått ut mer i sommar.. jag har inte ens varit på en uteservering i sommar. Men å andra sidan så har jag haft ganska fullt upp här hemma haha :P
Nåja, det kommer fler sommrar :)
Men hur som helst, Tack för igår! Och tack till Susen :)

Idag är det bakisdag och schemat är packat med slappande! Film, serier, läsa lite bok... Alldeles nyss gav jag mig själv ett härligt fotbad :)
Gumsan är ute och springer, glädjefnatt är vad hon har haha! Bubba ligger på sängen och vill inte gå ut.. stackarn... rädd för världen. Vi får nog ta med dom till stugan så han får vara ute utan att vara rädd :)

Nä, lite sen lunch kanske? börjar bli lite hungrig :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0