Yeah!

Fools Garden - Lemon Tree
Underbart härlig låt ;)

Idag var dagen med stort D!
Skuttade omkring i köket helt själv. Gick väldigt bra faktiskt, mycket bättre än vad jag hade tänkt mig :P Och ändå bjö vi på 3 olika maträtter :P
Imorgon får det räcka med två, och kanske en soppa, hehe! Men nu ska jag inte bli kaxig för det är då det brukar hända hemska grejer :P imorgon och onsdag är nog dom svåraste dagarna tror jag.. Skinkstek... Laxtartar... Kanske inte låter så jobbigt men det är en massa mat som ska levereras till Ryttmästarn också så då blir man lite nervös.. Tur jag har härliga arbetskamrater som hjälper till :)

Nick Kershaw - The Riddle
Underbart härlig låt ;)

Jag känner mig nästan tvungen att diska idag faktiskt.. Jag lämnade ju besticken igår för jag var så trött så jag somna :P
Men efter det så blir det nog att hoppa upp på lilla orbin och trampa en sväng, heja heja!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0