Vamp Camp

Säsongspremiären av Vampire diaries var skitbra! Iaf om ni vill höra min åsikt :P hehe! Vet att många inte är lika besatt som jag men det är bara roligt att det har börjat igen :)
Blir nog en jävla bra säsong tror jag :) Nice, nice!

Äntligen helg igen! Skönt som få! Imorgon blir det en tur till Strömpilen för att göra av med lite rabatthäften ;) Hoppas man hittar massa roliga saker och kläder och oviktiga saker som man bara köper för att man har rabatt haha!
Då kanske man till slut kan ta och köpa den där kattmattan :)

Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0