Valdag

Då har man röstat idag också. Måste ju säga att jag kan dumförklara mig själv en aning, fattade ingenting av vilka lappar man skulle ta först :P Knepigt! Kan inte minnas att det var så många förra gången :S
Tillslut gick det vägen iaf! Är glad att allt valprat och kampanjande är över, längtar inte till nästa gång iaf! Så vi får se vad det blir, känns som att det har varit jämt nu på slutet(?)

Helgen har varit bra iaf! Kul att träffa Sandra och Emmelie i fredags, händer ju inte så ofta nu längre när dom inte bor i stan :P
Igår blev det himlarns nice också! Köttet blev perfekt! Gratängen gudomlig! Och efterrätten smaskens! En applåd till Stefan och Monica som fixat så bra! :) Blev många skratt och härliga samtal :) Ganska så skönt att slippa bestämma vem som skulle va nykter också när man sov över :) Ganska så mysig liten stuga måste jag säga!

I veckan drar alla premiärer igång också, Vamp har ju redan börjat men resten av serierna kommer nu också :) Vissa känns mer spännande än andra, ibland undrar jag varför jag fortsätter kolla på vissa..... Man kanske ska reducera tittandet lite :P Spendera mer tid på Orbin istället hehe!
Oj vad jag har blivit knäpp, haha!

Kanske ska man sätta på någon film sen och käka lite nachos? Känns som bra söndagskvällsgöra, eller vad sägs?
Kan också meddela, nu när det bara är en vecka kvar, att på lördag blir det party! Och är du inte en av dom som kommer till Haga och pimplar så hoppas jag vi ses ute! Var ett jävla tag sen man var på krogen nu faktiskt. Det är nästan bara när Jasmine är hemma haha :P Kroglivet i Umeå måste ta ett bamsekliv framåt för att man ens ska va intresserad känns det som.. Deprimerande :P

Nä, upp på Orbin och sen film då, frågan är bara... Vilken?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0