Söndagsmys

Nu ligger man mätt och glad i soffan och ser på tv! Härligt att bara va.
Var en sväng till stugan i helgen, det blev faktiskt väldigt fint väder till slut :) Till och med vindstilla hehe

Martin och Sussi kom ut på lördagkväll och grillade hamburgare med oss och hade trevligt! Grabbarna fiskade utan större fiskelycka.. blev dock en tjock och fin aborre till katterna som Martin drog upp. Jag och sussi ägnade oss åt att spela madagaskar ;) Körde massa nya banor och grejer, himlarns nice faktiskt :) Undra om man ska egga det där spelet så man äger ut alla andra hehe :P

Efter att dom for hem så såg jag och Eric på film, den där jättebra vulkanfilmen som jag inte kommer ihåg namnet på gick på tv så.. Men det är den med Brosnan iaf :P
Hur som helst så somnade jag i soffan och Eric den jäveln filmade när jag låg där och snarkade! Dum han är! Han sa att han behövde bevis för annars skulle jag inte tro honom när han berätta att jag snarka som en oxe :P

Vaknade idag och började plocka ihop alla våra grejer som vi skulle ha med oss hem efter sommarn.. och nån har gömt/glömt/snott min fina sportbag som var helt ny :( Hittade den inte nånstans... Så nu måste jag fara och köpa en ny..
Eric hade en bättre dag.. han for ut med båten en sväng för att fiska lite innan vi for hem,, slutade bra..
















Var ett blodbad i båten hehe :P En gädda på 4 kg och en lite mindre :P En riktig fetknopp!
Själv har man ju inte fått fisk på flera år.. känner mig mobbad :/

Men nu ska jag mysa med Lilltass och kanske göra lite nachos att mumsa i mig :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0