Smart ;)

Jag känner mig väldigt genialisk för tillfället :P Har överlistat telefonen, nahahhaa!
Får se om min plan går vägen, men måste nog vänta till imorgon för att få veta, eller kanske ännu längre? Sista datum kör jag på söndag kanske.. HOPPAS!
Och mer säger jag inte om det, hehe!

Imorgon är det fredag! Tjohoo! Nu för tiden känns det som att allt man gör är att längta till helgen. Är så less på att va på gränsen till sjuk. Funderar faktiskt på att ta ledigt en vecka framöver bara för att få vila upp mig.. Hur ska man annars klara av hösten? Inga röda dagar eller nånting :(
Bara ett problem med det... Då måste jag vara ledig utan betalt, för lilla jag har redan slösat bort mina semesterdagar :P Inte för att jag tycker det är slöseri att ha semester när man har semester men, hehe :P
Får fundera på saken. Det kan ju faktiskt funka eftersom jag tänkte vara sparsam med julklapparna i år, man måste ju ha råd med vissa saker efter jul ni vet ;)

Nä, nu kasnke man ska betala räkningarna så inte Eric blir arg :P

Tjingeling!


Kommentarer
Sandra

Nu blev jag nyfiken... vadå vänta ända till söndag, jag vill ju veta nu!! Betalar du mina räkningar också så slipper du att jag blir arg :D

2010-09-30 @ 18:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0