Skönt

Härligt att det är helg!
Den här veckan har varit den värsta på länge... Har varit halvt förkyld och inte riktigt på topp ända sen i måndags.. Varje dag man kommit hem har man däckat i soffan. Det enda som saknas för att vara riktigt sjuk är febern. Har inte haft feber på snart två år så man tycker ju att det borde börja smyga sig på en snart :P

Vi hade tänkt fara ut i stugan i helgen men Eric säger att det var så blåsigt där ute idag så vattnet hade blåst bort.. Ganska otrevligt att vara där ute när det blåser så mycket. Jag tycker vinden kan lägga ner snart, är ganska less på att behöva trampa i nedförsbackar!

På väg hem idag cyklade jag förbi en tjej som hade gjort illa sig på nåt sätt.. Inte så kul. Kände mig lite dum och sne för att jag inte stannade och hjälpte till.. men innan ni dömer mig allt för mycket så kan jag tala om att det redan var ca 5 personer som stod hukade över henne och det lät som att dom var på hugget med att ringa ambulans och sånt. Hoppas det inte var allt för allvarligt :/

Middagen ikväll tror jag får bestå av kycklingfilé med bandpasta och beasås.. och nån annan slags sås till Eric som är för kräsen för bea :) Sen kanske det blir att se kristallen ikväll om inget annat kommer upp. Är som sagt ganska slut efter veckan.. Kanske ett avslappnande glas vin och ett fotbad? Låter inte helt fel må jag säga! ;)

Nu ska jag fortsätta se på Benjamin Buttons otroliga liv som går på + :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0