Parteeyy!

För tillfället så slinker första vinglaset ner! Lägenheten är clean clean clean och massa chips och popcorn står framme. Jasmine hade köpt 6 påsar så nu får folket fan äta :P Har aldrig förstått varför man ska trycka i sig massa chips på fest.. varför inte servera massa nachos eller Elins krutonger? :P Myyycket godare!

Har varit på barnkalas idag. Lilla kusin Joel fyller 5 år, tiden springer fram, han var ju bäbis nyss. Det bjöds på tårta och en jävla massa kakor, tog en av varje för dom såg så god ut allihop, slutade med att jag inte orkade allt, men jag smakade iaf på grejerna ;)
Joel verkade tycka om presenterna, sprang mest runt och bytte kläder och visade vad han hade fått för nya tröjor, söt! Han gillade star wars rymdskeppet han fick av mig och Eric, i legoform! Tog inte lång tid innan det var ihopbyggt och uppe i luften :P Tror det är första gången jag har fått en riktig bamsekram när jag skulle hem hehe :) Man tackar iaf för fikat och sällskapet med släkten, mycket roligare att ses när det inte blir så ofta :P

Väntar nu på att folk ska börja komma, vid halv 7, 7 var det sagt!
Ska nog ta mig i kragen och sminka klart mig, välja kläder och göra nåt åt håret :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0