Möö

Vet inte riktigt vad som hände idag.. Vaknade kl 9 och var hyffsat pigg, diskade lite, plocka bort lite saker... gjorde lunch... Och efter det har jag bara sovit. Vaknat då och då men mest bara legat och varit halvdöd. Har nu varit vaken i ca en timme och jag är fortfarande helt slut..
Vet inte.. Kanske nerverna inför veckan som spökar :P Jag somnade som ändå tidigt igårkväll också, såg inte ens klart filmen, World Trade Center, somnade under andra pausen.

Men Strömpilen var roligt igår iaf! Hittade massa kläder som ska börja användas nu på en gång! Kasta bort lite gamla slitna kläder kasnke? :P Sussi gick också därifrån med en ett antal påsar, så allt blev som det skulle :P Sen kanske man får dra med sig Eric nån gång framöver och shoppa igen.. Har ju som sagt lite rabatter att utnyttja :)

Nu kom Eric hem från stugan också, han är så snäll och fixar mat idag för jag orkar inte själv.. alldeles för trött!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0