Middag!

Ikväll ska vi till Holmsund och käka middag hos svärfars! Har hört rykten om att det ska bli grillat, spännande! Och himlarns gott :)
Erics broder är här på besök också, han kom igårnatt med tåget!
Så ikväll blir det nog jättekul tror jag! Vi ska sova över där också i den lilla stugan på gården, antar att dom tänkte supa ner oss på massa onyttigheter :P Vi ska väl fara på nån timme så jag ska nog ta och plocka ihop lite saker!

Ett stort grattis till Martin och Sussi också :) Jätteglad för eran skull och inte alls avundsjuk, haha!
Bara att hojjta så hjälper jag till i flytten :)

Tjingeling!


Kommentarer
Martina

Va?? var ska de flytta ngnstans??

2010-09-19 @ 15:55:45
URL: http://martinabrodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0