Måndagens vanliga mönster

Dagen har bestått av otur. En vanlig måndag med andra ord :P
Har tappat allt jag hållt i ungefär, och hade jag vetat att rödbetorna skulle va så dumma hade jag väntat med dom till en annan dag.

Och min fotled som föll samman i lördags gjorde sig påmind under lunchen idag.
Den fungerade ju nästan bra i morse, men då vred jag om den i hissen idag när jag fumlade med en vagn där inne. Då blev den sämst igen. Blev inte bättre av att jag var tvungen att gå hem idag eftersom cykellåset hade fryst på morgonen.

Som sagt, en vanlig måndag.


Jasmine var ju hemma några dagar förra veckan också, hon for hem igår. Trevligt att träffa schnappin igen :P Partyt var nice och alla var glada (så vitt jag vet iaf).
Nu blir det inte fetparty förrns nyår, eller vad säger folket? :P haha!

Snart är det dags för idol också, ska se om dom gör bättre ifrån sig denna vecka. Sitter och väntar på att det ska börja, kanske ska jag göra nachos till? :P
Och jag vet nog vad Elin gör just nu... Ser på Halv 8 hos mig kanske? Nahaha

Har julklappsplanerat lite med Sandra idag också, får se vad det blir till Eric ;) Vilket påminner mig, måste skicka ett sms till lilla svägerskan sen.

Sen har jag äntligen fått tummen ur och skickat brevet till Martina, finally!!

Lite ledsen att träningen har hamnat på sniskan på sistone. Varit dålig i halsen och nu när foten inte vill va med.. Går dåligt att "cykla" när inte allt fungerar.. Men så fort foten är bäst igen så drar vi igång! Hejja hejja!

Dags att gå... har svamlat på för mycket nu känner jag!

Tjingeling!


Kommentarer
Svägerskan

Hörreduru väntar fortfarande på smset :P Vi skulle allt behöva din önskelista snarast för det blir ett besök på Ikea i helgen :P Erics julklapp inköpes direkt när det är rea på Rusta!!

2010-09-27 @ 23:31:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0