Idol

Ja då har man sett ännu ett avsnitt av den legendariska idoljakten :P
Jag tycker det är väldigt roligt att hålla på folk man vet vilka dom är. Därför hejar jag lite på Nadja, eftersom man har träffats några gånger i yngre dagar men också för att jag vet att hon är duktig :)
Och nu om någon vet hur det har gått för henne så får ni inte skvallra för jag vill följa på tv :P hehe!
Sen är ju Alice och den där afrikanen, eller vart han nu är ifrån, ett par favoriter. Nu börjar det faktiskt bli spännande, när det snart är dags för fredagsfinaler!

Tröttheten har slagit till i veckan igen. Igår somnade jag vid halv 8 tiden. Inte det roligaste när man inte har nog med ork i kroppen för att göra något på kvällarna... Men mest är jag ledsen för att jag inte har tid att träna.. eller tid och tid, det har man väl alltid om man lägg den sidan till, men jag ligger ju bara och sover hela tiden... Egentligen så vill jag bara bli ordentligt sjuk med feber och hela köret så man blir av med alla bacilusker som hoppar omkring där inne.

Sen har man gooda nyheter på jobbsidan, dom ska äntligen bli klar i vårat så kallade torrförråd! Man har fått flytta och lyfta bort saker varje vecka känns det som, eftersom det alltid är nånting med ventilationen som ska göras.. men nu sa dom att dom bara ska fixa sprickorna i väggen, som blivit efter borrningen av nya trummor, och sen är det klart! då är det bara ute i trapphuset det är kvar. Det är i iofs minst lika jobbigt men vi behöver iaf inte bli förvirrade längre för att inget står där det ska va :P Sköööönt!
Hoppas bara dom håller vad dom lovar :)

Sen vill jag be om ursäkt till Martina i förväg :P Annonsen kommer lite senare än planerat för jag glömde bort kuvert och frimärken, men jag ska fixa det imorgon, jag lovar ;) Så den kommer nog nästa vecka :)

Helgen kommer bli rolig. På lördag dag så kommer vi fara till moster för att fira lilla kusin som fyller 5 år :) Usch vad fort han växer! Han var ju en liten knott alldeles nyss :P hehe Ska fara och köpa present imorgon hade jag tänkt :)
På kvällen blir det paerty med syster yster! Blir lite folk här hemma på förfest. Jag hoppas att ännu mer folk ska ut och göra stan osäker för det var länge sen man träffade vissa nu, blink blink, var ett tag sen jag själv var ute så jag hoppas på en kalaskväll :)
Blir säkert mer skrivande då :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0