God morgon!

Hej alla glada! Morgon pigg och rask, det är vad jag kallar dom som går upp kl halv 5 på morron :P Inte så konstigt kanske med tanke på att jag typ slockna direkt efter middagen igår :P
Denna vecka har varit utmattande! Fast utmattande på ett bra sätt :) I onsdags gick det skitbra på jobbet! Många som sa att det var mumsigt och hela dagen bara gick som smort! Igår samma sak, utom att jag råkade bränna lite ärtsoppa, men det var bara en liten gryta. Huvesaken är att det räckte till alla som ville ha :P Och med det menar jag att det nästan tog slut :P Var tre portioner kvar när lunchen var slut.
Pannkakorna for dom också :P Kanske 5 stycken kvar haha :P

Nu ringde nyss min väckarklocka, och Bubbas kom rusande in för att väcka mig, som vanligt ungefär... Bara det att jag redan varit uppe i en timme hehhe :)
Har till och med hunnit se Vampire diaries. Funderade skarpt på att bara ligga kvar i sängen och dra mig en aning, men jag blev så rastlös så jag var tvungen att stiga upp.

Idag är det fläskfilégryta på menyn, Tänkte att jag skulle köra en variant på söndagsgrytan som modern gett mig recept på och som alla verkar tycka om :P så det blir spännande! Sen blir det bara lite bakpotatis också, med skinkröra :) Dagen kommer säkert bara glida förbi!

Sen får man ju finfrämmen senare, det är alltid trevligt! Men mer om det senare! Nu måste jag göra något åt morgonruffset och sen sätta mig på cykeln!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0