En dröm...

Vaknade inatt av att jag högg mig i foten.

Vi var alla i stugan, alla kära vänner och alla familjemedlemmar. Det var väl party eller nåt.. hur som helst så skulle jag helst plötsligt hugga ved. Tar sats med yxan och hugger rakt igenom klabben plus bänken som den står på, och klyver min vänsterfot på längden. Medan ambulanshelikoptern svävar ovanför och alla försöker linda ihop min fot så den inte åker isär, så vaknar jag upp och halvskriker, mumlar nåt till Eric att jag har huggt mig i foten... och somnar om.

Slutsats: Måste ha vridit om min stukade fot ordentligt eller nåt för annars kan jag inte fatta varför jag skulle ha en sån dröm(?)

Nån som har en annan teori?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0