3 dagar kvar

Snart fredag! Längtar till helgen, då denna arbetsvecka är över.
Gick inte bäst idag, dumma dumma skinkstek :P eller sten, som det stod på förpackningen hehe! Såsen tog slut också, varför dricker folk sås för? Gick fort att röra ihop lite mer så det var egentligen inget problem. Sen kom det folk och sa att det var gott också så jag är ändå nöjd.. Bara arbetsgången som kunde ha gått bättre, men men, man lär sig ju med tiden.

Imorgon ska bli intressant, laxtartar, det är ju gott :P Sen får vi se om det blir en liten wook eller nåt sånt också, får se vad som gömmer sig i förråd och frysar.
Får lite hjälp resten av veckan också, av vår kära praktikant :)

Nu håller Schnubbas på att gräva hål i garderoben så jag måste hämta ut han nu...

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0