1 månad

Vikt och mått idag.
Kan rapportera att vikten står still min magen har minskat några centimeter i omkrets :P Går ju framåt iaf! Peppar för att ha på min min klänning igen ;)

Gubben springer omkring som ett snemongo :P Lite leksugen kanske :) Bra att han passar på nu och inte när jag ska sova :P Sitter och ser film nu så vi får se när det blir kudden...
Kanske är det en timme kvar? eller bara 30 minuter? Kanske somnar jag i soffan hehe!
Men hur som helst så är Remember the Titans en extremt bra film :) Jag antar att ni håller med mig!

Satt i telefon med Jasmine i nästan en timme ikväll. Har nu bokat hotell och flyg ner till Stockholmoo för våran lilla weekend tillsammans grabbsen med spa, shopping och restaurangmat :)
Blir första gången jag bor på hotell, spännande!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0