Vad hände där?

Har varit tvungen att flytta fram min lediga vecka till nästa vecka. Roligt för mig men mindre kul för dom det går ut över. Kocken ska nämligen bort den veckan jag hade tänkt mig, oundvikligt. Så nu var vi tvugna att hoppa runt lite med planerna allihopa tror jag :P Men jag måste ju som sagt va där och laga mat när han är borta så då blev det så, inte mycket att göra åt. Så då jobbar jag imorgon och sen är jag ledig en vecka. Ska bli skönt som få!

Sen har jag fått mina filmer nu, för nån dag sen. Och dom var så sen att jag hade en dag på mig att betala. "Sista betalningsdag: 2010-10-21" Idioter..  Tänk om dom varit ännu senare då hade jag missat sista betalningsdag och börjat få massa påminelser. Hatar påminselser... Skräcken, huvva!
Men men, jag provar med nåt annat bolag nästa gång, får se om det går bättre. Ikväll blir det iaf att se på Kick Ass! Underbart bra film :P

Igår var vi på grillskola på Brännlands Värdshus. Chefen hade fixat så vi alla skulle få lära oss allt om grillning :) vi fick också ta med våra respektive, så jag packade ner Eric i handväskan och drog iväg :P Vi fick göra roliga maträtter och slänga ner dom på grillen :P
Efter grillningen var klar så var det dags att äta upp den :P Måste säga att revbenspjällen var mumsigast, kycklingen (som min grupp gjorde) var också nice, lite mer kryddning kanske behövdes dock :P Men jag tog hem alla recept så det får väl bli till sommarn, ska bli kul. Inte alla gånger man stöter på ett recept där det står att man ska dricka öl :P haha!
Jag tackar iaf Gunnel för att hon fixa en så trevlig kväll för oss allihop! :D

Nu blir det filmdags och kissekattmys!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0