Ume runt resa

Köpte en ny resväska idag, fick åka runt en del för att hitta den. Jag trodde Maxi skulle ha stort utbud, hade typ en sort och den var för liten och svart, jag vill ha en färg som inte är som alla andras :P Fanns iaf en blå på Obs, som inte fanns där tidigare i veckan, så jag köpte den. Den är i tyg och kanske inte lika hållbar som en sån där hård sate men den duger gott och väl! Den var mycket billigare också så :P
Nu för tiden är man ju snålare än vanligt :) Måste ju ha råd att köpa lägenhet! Jag vill, jag vill, jag vill :D

Ikväll blir det att gå på bio med sambon. Vi ska se Inception, hoppas den är så bra som folket säger, kanske till och med bättre? Fast den verkar ju vara lite svår att hänga med i, speciellt om man kollar på trailern, men det blir nog bra, lite hjärnträning.
Det blir också hemlagade piroger! MUMS! Ska nog börja med degen snart.. Den ska ju jäsa i en timme typ :P Ska bli himlarns gott iaf. Blir nog att diska också.. Det som var så snyggt på diskbänken igår, och på en dag går allt åt hvete :P

Imorgon kommer förmodligen mina filmer som jag har beställt, om deras leveransdatum håller vad dom lovar. Men jag hoppas det! Ska bli kul, då blir det Kick Ass! ;)

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0