Stockholm

Stockholmshelgen har varit kanonbra! Checkade in i vanligt ordning på fredag kl 15 och var mest ful och full på kvällen :P Inte dyngrak kanske men vi tog oss några glas. Vi käkade middag på Olles, jag och Jasmine tog den där sweet chili pastan med kyckling. Måste säga att den var bättre i Umeå faktiskt. Grabbsen tog nåt kött, tror det var fläskfilé :P Kvällen rullade på i full fart och vi slutade upp på Skybar uppe på toppen i hotellet, drinkarna var nice nice :)

På lördag vaknade vi upp och mådde toppen! Iaf jag.. jag kan ju inte tala för resten av gänget haha :P Vi käkade hotellfrulle så det dåna om det! Har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv, inte på länge iaf :P Efter det gick jag och Eric upp på rummet och fick en härlig helkroppsmassage! Underbart härligt! Och trots att dom flesta har sagt att man får ont av massage efteråt så har vi mått se gött som man ba kan ;) Det är nåt jag funderar på att göra till en regelbunden vana :)
Efter massagen så blev det lite shopping! Eric hittade en massa saker, fusk! Jag hittade bara en ny myströja, som är vit och jättefin, och en partyklänning som jag blev kär i :D Den var så fin så jag hade den på mig på kvällen :P
Vi käkade på Jensens Böööfhus, måste ju säga att dom har satans god mat där. Jag tycker dom borde öppna upp portarna för en restaurang här i Ume!
Tillbaka till hotellrummet och tar lite vin och öl och diskuterar vad vi ska göra under kvällen. Kusin Frida lockar ut oss på ett ställe som heter "Spitfire" haha! Fulnamnet nummer ett, men det var trevligt! Man fick ju träffa sina kusar och grejer :) Vägen hem var olidlig! Vi åkte taxi med en chafför som inte kan ha tyckt bäst om oss, haha! Sen höll jag på att pissa ner mig också, och Eric och Jasmine står och skämtar och fular sig så det var omöjligt att hålla sig, bara taskigt om ni frågar mig. Men jag kissa inte ner mig iaf. Vi hann in på MAX så det grejade sig :P

En till stor portion frukost imorse, lite ihop plockning på rummet och utcheckning kl 12... en flygresa senare var vi hemma :) Så det var min helg, hoppas att alla andra också har haft det trevligt :)

Och den som uppfann hotelltvål/shampo/balsam/mm borde inse att han/hon valde den vidrigaste doften, dessutom förstörde balsamet mitt hår.. tur jag fick låna Jasmines sen. Nästa gång blir det egna grejer!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0