Snön in all its glory!

Jag vet inte om jag är den enda som tycker att snön är en gåva från ovan, men fy fan vad fint det är! :P Det är helt underbart och extremt lugnande att titta ut genom fönstret och se dom stora kalla flingorna falla :) Vackert!

Gick omkring ute igår och blev bara allmänt glad av känslan av snö under skorna! Ni vet det där knarrande ljudet när man går på ett orört täcke med snö? :) Myyysigt!
Känner att julen närmar sig med små men bestämda steg :)

Ikväll går det en jättebra film på 3an också, Vid din sida, var väldigt länge sen jag såg den så det blir mysigt. Hade tänkt krypa ner i soffan med Eric och bara va :)
Kan hur som helst rekomendera den filmen extremt mycket!

Sen kan jag ju tala om hur mycket jag har sovit i helgen.. I fredags gick jag och la mig 22.00 tror jag.. gick upp vid 11 tiden igår och la mig igen och sov kl 20.30.. gick tvärt upp sen och var vaken en timme för att köra hem Lena och Nisse till Sävar, när jag kom hem igen gick jag och la mig igen.... Imorse vaknade jag kl 8 och kände mig pigg och utvilad.. Men klockan 11 blev jag trött och sov då i 3 timmar :/
Min fråga till er, kära läsare, är.... Hur normalt är detta beteende? Jag är nog lite smått sne tror jag :P

Får hoppas på att resten av veckan inte förblir sovande, så att säga..
hade ju tänkt göra saker :P

Tjingeling!


Kommentarer
sandra Lilja

Svar på frågan är att din kropp är nog helt utpumpad och det tär också på den mentala biten därför behöver du så mycket sömn för att kroppen och huvet skall få återhämta sig. Du behöver nog mycket sömn just nu därför säger kroppens biologiska klocka till och du blir sömnig.



tack för filmtipset :D

2010-10-24 @ 19:09:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0