Snö

Första snön föll i Umeå idag! Och inte nog med det, den kom i form av en snöstorm :P Inte lite lugnt kan jag lova,  Cyklarna på parkeringen föll en efter en, utom min naha! :P Nån gång ska ju vara den första.
Måste säga att det är härligt med snö! Mycket mysigt att se det falla utanför fönstren på jobbet :) Genom dom såg man dock inte att stormen var där :P
Fick nästan kämpa livet ur mig för att kunna trampa hela vägen hem.

Mina filmer har fortfarande inte kommit. Fick nyss ett sms att det har kommit fram till Posten, det gick ju inte fortast.. har gått 6 arbetsdagar nu. Blev ingen filmvecka i veckan.. Jag som hade tänkt ha lite mysigt här hemma och se på film hela kvällarna nu när Eric jobbade eftermiddag :( Får se lite film nästa vecka istället då, om det nu inte tar Posten lika länge att skicka ut det, fast det tror jag inte. Jag måste nog kolla upp hur CDON har sina leveranser.. Dom kanske har ändrat till ett X antal extra dagar, vem vet?

Ledig imorgon, skööönt! Ska istället sätta mig på ett plan och flyga ner till Stockholm för att checka in på hotell med älsklingen där vi bara ska skämma bort oss själva med massage och lite bad i poolen och gå ut och äta på mumsiga restauranger, vi ska också lämna lite extra rum i resväskan så att det finns plats för alla nya grejer vi kommer shoppa ;)
Kommer också få träffa syster Jasmine med sambon Dennis :) Dom möter upp oss på hotellet och tillsammans ska vi göra huvudstan osäker! Nahahah! Blir skönt att komma bort och göra något för sig själv för en gångs skull :)
Med andra ord ska jag ta och packa klart väskan nu så man slipper göra det imorgon, nu när Eric var så snäll och tvättade kläderna imorse!

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Yeah!! Jag fick min singstar skiva efter 2 dagar! :P Moahahha! Vi ses imorrn! Ps..vi har inte packat än!

2010-10-14 @ 21:16:12
Sandra

Hoppas ni får en trevlig vistelsen i storstaN :D

Köp inte upp allt bara, ska nog ta bilen dit nästa helg :P

2010-10-14 @ 21:39:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0