"Mu" sa kon när hon gick över ängen...

Nu är det helg igen! Faktastiskt vad fort det går :) Snart är det jul! Nahaha :D Köpte nästan en till julklapp i veckan, men det fanns inte den sorten jag hade tänkt mig så det fick va, jag har ju tid på mig så att säga :P
Däremot måste jag fara och köpa en resväska snarast, annars har vi inget att packa i när vi ska till Stockholmo nästa vecka, min nuvarande rymmer ungefär en tandborste och inget mer, plus att den börjar bli lite sliten...

Får se vad det blir ikväll, har pratat lite med Slussen, kanske bli att se idol tillsammans.. Om hon inte har packsjukan ;) Men även om hon inte kommer så måste jag ändå städa undan, nu har det nämligen gått för långt. Tvätten måste vikas, det är fullt med grejer på köksbordet, jag fårstår inte varför man alltid ska lägga saker där... suck... Plocka undan disken borde göras, den tar snart upp hela bänken (pratar nu om den redan diskade disken). Sen har vi ju dom söta kissarnas kattlåda som ska rensas också, inte bara gulligull från dom inte :P På tal om skitungarna så har Bubbski fått en dåliga vanan att hoppa upp på min rygg/axlar när jag står och borstar tänderna.. Spännande med vatten som kommer ur kranen ni vet.. Lite läskigt är det, eftersom han hoppar upp bakifrån så jag hinner inte se han komma heller, man har ju hoppat till lite fult på morgonen ibland :P

Träningen har ju hamnat lite på sniskan på slutet, med den dumma foten och den dumma förkylningen. Men nu ska det bli ändring på den saken! Min plan att komma i klänningen kommer ju att gå hamna i soptunnan annars :/ Skärpning på mig, ska dansa lite Zumba till veckan, få igång som där höfterna som en gång i tiden kunde göra både det ena och det andra ;)

Nä! Dags att se Greys Anatomy och sen blir att städa undan då.. Vi skjuter uppd et så långt det går, hehe!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0