Möö!

Har precis skickat en beställning på CDON, samma minut som jag fick orderbekräftelsen så fick jag en bonuskod att använda för att tjäna lite peeeening, rabatter ni vet :P
Hemska lilla företag som försöker ragga mer beställningar! Men nej, inge mer! Dom har redan fått ur mig 9 saker så nu får det vara nog. Iaf fram till nyår, hehe!
Jag är ju lite smått beroende av internetshopping :P

Snart är veckan slut. Äntligen! Det är jobbigt som fan att vara pigg när man egentligen bara vill fara hem och sova. Jag ska nog lägga in förfrågan om ledighet imorgon, en hel vecka med bara sängsovande och återhämtande. Det låter väl bra va? :P Ska bara ringa Ankipanki och göra upp om saken ;)

Var på Obs idag. Kikade lite på resväskor, vi behöver ju en lite större än den jag har för tillfället. Ska man till Stockholm så ska man :P Visste faktiskt inte att dom var så dyr som som va, det är ju bara lite plast och lite hjul ju :P Man måste ju köpa nån som inte är svart eller grå, eftersom alla har sånna.. Svårt att känna igen sin egen på rullbandet. Tittade på en randig, men den var mycket dyrare än en vanlig, så vem vet, kanske blir en röd eller nåt, får prata ihop mig med Eric och se vad det blir.
Vi åker om 1 ½ vecka! Skojj!! Massage och allt är bokat nu så det är bara att köra! Tjejen som jag har mailat med var väldigt hjälpsam :) Härligt med sånna människor, eller hur?
Får se hur långt vårat rum är från Jasmine och Dennis, man kanske måste köra nån nattlig tjofräs tillsammans och då är det bra om man är nära varann annars lär man ju däcka i nån korridor nånstans haha :P (med tjofräs menar jag massa alkoholkonsumtion)
Blir nog mycket äta ute också, ska bli kul att upptäcka lite nya restauragner, istället för dom som finns här hemma. Det där J..(..?) B"öööö"f stället var ju skitgott så man kanske går tillbaka dit :P

Nu svamlar jag igen känner jag. Det är ju en dag imorgon också, måste gå och lägga mig snart, ska bara se klart NCIS. Och imorgon fyller Martina år så jag får hälsa grattis så mycket från SarroMan i Sverige till Marty på Gröna ön! (ifall jag inte klickar in på bloggen imorgon). Härligt att bli gammal, inte sant? :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0