Ledigheten

Min lilla mini "semester" inleddes igår, hände inte mycket, såg på Pochahontas och insåg hur mycket tvättbjörnen Meeko likar Bubbesnubben, helt sjukt vad söt han är haha! Jag menar, titta bara!

pocahontas


Likheten är slående, två små bråkmakare, haha! Om ni ser filmen inom snar framtd, vilket jag inte tror eftersom alla inte är lika disney som jag, så kan ni ju tänka på det, haha!

-

Hur som helst så har det varit skönt att jobba dom sista dagarna. Vi har varit korrekt antal människor i köket, eftersom praktikanter och arbetstränande har varit lediga och sjuka. Missförstå mig inte, det är inget ont om folket, men med det lilla köket vi har så var det skönt att slippa gå som i en labyrint så fort man ska från ett ställe till ett annat. Känns som att det var ett tag sen vi var bara 4 stycken och det var nice :) Man kunde slå ut med armarna utan att riskera att träffa nån stackare i facet haha :P

Sen var det en stackars liten fågel som flög in i matsalen igår. Räddheten i den var ju inte minst när vi skulle fånga in den.. Fick ju panik och vart helt utslagen när vi väl fick den till fönstret.. Kan dock meddela att fåglar inte hör till mina favoritdjur, skrämmande att vara i vägen för dom. :P

Får se var resten av veckan hittar på. Hoppas att jag i slutändan är helt frisk och kry iaf. Meningen med denna ledighet är ju faktiskt att vila upp kroppen och bli av med min dumma förkylning!

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0