Hemma!

Äntligen hemma, jobbade över igen, fast denna gång bara en halvtimme. Landgångarna tog längre tid än jag hade planerat, jag är ungefär som en sengångare nu för tiden :P
Som tur är så kommer mina plustimmar sänkas rejält på fredag när jag ska till Stockholm och vara ledig heeeela dagen! Tjoho! Ska bli skitakul! Måste nog börja packa idag annars kommer allt bli på torsdag och då kommer jag få panik och börja stressa och det var inte så jag tänkte börja min underbara helg :)
Ska sen vara ledig första veckan i november också, skickade in ansökan förra veckan och jag ser inte varför det inte skulle gå :P Det är ju som sagt ledighet utan lön så :P

Bion igår var jättebra! Inception. Är glad att jag såg den på bio och inte väntade tills den fanns att hyra, helt klart en av årets bättre filmer :) Måste säga att jag älskade slutet, även om en del har sagt att dom tyckte det var knasigt, men men....
Mina filmer från CDON har inte kommit än, idag är 3e arbetsdagen sen jag skickade beställningen.. Hoppas att dom kommer imorgon. Jag hade ju tänkt ha filmmaraton och se alla den här veckan men det går ju lite dåligt om dom inte kommer.. Förutom Kick Ass så är det en himla massa disneyfilmer, typ Pochahontas, Ringaren i Notre Dame, Aristocats, Anastacia... Med fler ;)
.....Ja, jag är en filmnörd, och ja, jag är en barnfilmsälskare.... :P Längtar!

Pyttsan på resten av dagen då, ska se lite Desperate Housewives nu och sen blir det att göra panerad firre med pären och riktig remouladsås ala jobbet :P haha! Kanske man tar en liten brödbit till? Jag som bakade så fina bröd igår.. Även om dom var i ugnen 5 minuter för mycket så blev det ändå bra.. Blev distraherad av alla julklappar jag satt och slog in ;)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0