Helgen

Denna helg börjar leda mot sitt slut! Den har mest bestått av sova sova sova.. Igår tror jag att jag var vaken totalt 7 timmar. Inte illa pinkat!
Har bara legat hemma och gjort ingenting, för jag har inte orkat. Är så less på att vara halvsjuk hela tiden :(

Idag är det söndag och mitt lilla experiment som jag skrev om sist, mitt genidrag, fixa sig alldeles utmärkt! Grejen var att jag har telefonfobi och har därför skjutit upp att ringa till Radisson blu för att boka massage under våran fina stockholomsresa om 2 veckor. Men som en dröm som går i uppfyllelse så såg jag en mailadress! Och självklart så skickade jag ett mail istället :P hehe!
Gick prima! Det var en trevlig prick som svarade och hon var så hjälpsam så :)
Nu är iaf allt bokat och klart och jag är tacksam för att internet finns haha! Och inga kommentarer om hur löjlig jag är tack! :P

Just nu har jag en paj i ugnen, farmors paj :D Gott gott!
Dags att ta ut den!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0