Förvirrande(?)

Det är Onsdag idag va? Jag är ganska säker på att jag fick Bil och Bostad i brevlådan imorse....

Har varit helt virrig och sne i veckan.. Har inte vetat vad det är för dagar och grejer. Lite smått irriterande måste jag säga. Men ändå ett ganska bra bevis på att jag kan lämna jobbet utan att tänka på det hela tiden :P hehe :P
Lite skillnad från när jag brukade drömma om jobbet hela tiden, det var bara allmänt snett :P

Var och handlade inför fredan idag, blev överaskande billigt, vilket är bra på ett sätt och tråkigt på ett annat. Inte lika många som kunde komma som jag hade hoppats men.. en annan gång kanske..

Har varit på stan en sväng med Anna idag också. Hittade ett par passande bralls, det var ju ett under.. deprimerande :P
En ny plånbok blev det också, en fräsig sådan hehe :P Och självklart plocka jag upp en julklapp också, säger inte vad det var men jag kan säga vem den är till... Den är till min underbar Martyman! :D Mycket nöje kan jag bara säga :P
Och naturligtvis blev det en fika på det forna Starz.. numera "Paus"?! Får se hur länge dom är kvar där.. Vi hann iaf med det vanliga skvallret och dom nya nyheterna. Förjävligt hur mycket som händer nu för tiden, man hinner nästan inte med ju hehe :P
Vi hade iaf himlarns trevligt, ungefär som vanligt :)

Dags för kvällsfika?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0