Bläkas!

Den här dagen har varit sämst av alla! Snart orkar jag inte mer, måste ta en vecka ledigt annars kommer jag hinna kolapsa innan julledigheten.
Hade tänk traska hem en halvtimme tidigare idag, men det slutade med att jag jobbade över en timme istället.. :( Tycker inte om detta. Imorgon blir det nog också lite övertid, men inte mer än en kvart för annars kräks jag. Längtar till torsdag för då jävlar ska jag hem tidigare :P

Är så slut så jag orkar inte fara och handla idag, får fara efter jobbet imorgon..

Kommer inte riktigt på nåt att skriva, är helt tom i huvet, blir lätt så när man är sne.

Gumsan har iaf just tagit en av mina sockar gisslan.. Så nu måste jag nog gå och kittla hon på magen.

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0