Arvingarna

Avringarna är det bästa som skapats, hehe! Sitter och lyssnar på dom just nu, underbart nice musik :) Synd jag än en av få som jag umgås med som diggar dom.. dansband i största allmänhet är väl inte det coolaste kanske.. Men jag är uppväxt med dom och så ska det vara hehe :P
Uppmanar alla att parta till Arvingarna, dom kör bra bugg ;)

Dom senaste dagarna har jag mest sovit.... kanske har varit vaken 8 timmar per dygn istället för att sova 8 timmar som det är tänkt... Förstår inte hur det är möjligt men.. Idag har jag iaf slagit mig ur det dumma fanskapet som vill sova och städat istället :P Har hunnit med himlarns mycket måste jag säga!
Tvättat, diskat, putsat fönster.. Men det jag är mest stolt över är ändå att jag har dammtorkat alla hyllor, skåp och lådor :P Jobbigt att ta ner alla saker i hyllorna, torka, för att sedan ställa tillbaka allt.. Men jag klara det! Mer power till mig! :P
Kan ju också meddela att det var på tiden, blä för damm.

Känner att jag har blivit lite städfreak på grund av att mina kära arbetskollegor kommer på middag på fredag. Vill ju inte att dom ska tro att jag är en skitig liten skit :P
På jobbet är det nämligen så att jag stökar ner mest. Dom veckorna jag har hand om salladen så ligger det en mur av tomat, gurka och diverse andra grönsaker längs arbetsbänkslinjen på golvet, samma sak om jag har hand om frukosten, fullt med brödsmulor :P
Får se hur det blir nu när jag ska ha hand om matlagningen en tid framöver, kanske hamnar en massa köttslamsor på väggarna, vad vet jag?!
Hur som helst så vill man ju ha fint hemma när man får besök, speciellt när dom är på besök för första gången.

Blir en spännande meny iaf. Ska bli roligt att se om jag lyckas med förrätten, har ju aldrig gjort den förut :P
Men det får ni höra mer om sen, menyn får förbli hemlig tills efter partyt, annars är det ju inge kul, speciellt om nån liten arbetsmyra är inne här och tjuvkikar ;)
Kommer dock bli massa roligt med olika sysselsättningar.. Hoppas det uppskattas :D

Tjingeling!


Kommentarer
Bettan

sussi kommer väl förneka det här, men vi var på pipes en gång då vi fick höra ryktet att arvingarna spelade på idun och då LÖPTE vi dit :P dock sänkte vi medelåldern på stället till typ hälften och dom spelade varken eloise eller pamela vilket var lite sugit :P

2010-11-02 @ 12:06:56
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0