Spöken och annan skit :P

Idag har vi julpyntat på jobbet. Massa julstakar och härliga tomtar. Det är roligt att smycka ut stället :)
Efter pyntandet så käkade vi middag. Vi bestämde det igårkväll, snabba ryck :P Men det var gott och bra, kyckling med ris och curryaioli med sallad och vitlöksbröd, mumsa! Jag och mina arbetskamrater hade en heltrevlig kväll med massa roliga samtalsämnen och allmänt snea ämnen också :P haha! Och lite för mycket vin...?
Sen började spökena spela mig spratt :P Och innan ni börjar säga att jag är sne och hittar på, så kan jag lova er att det är en gamal herre som går igen på jobbet :P Han är harmlös så  detta kommer nog inte sluta som en hemsk skräckfilm :P Andra gången jag "ser" honom by the way :P Spännande :P Men vem vet, kanske håller jag på att bli galen :P

Men nu tänkte jag göra nån slags kvällsfika :)
Finns ju gott bröd i lager ;)

Natti natti!

Tjingeling!


Kommentarer
Sandra

Du skall absolut inte tro att du kanske håller på att bli galen. Se din mediala förmåga som en gåva, alla har den inte eller så är det rädslan som gör att dem inte kan använda den.



Spöket visade sig nog för dig då han känner att du inte hånar andevärden. Nog för att det kan upplevas som obehagligt men han har nog ett budskap och därav visar han upp sig.



På tal om detta så har jag fått kontakt med ett medium som skall lösa mitt problem med försvunna nycklar som sker dagligen.I morgon skall denna kontakt tas. Kommer tala med dig angående detta vid "rätt" tidpunkt.



Kramar!

2010-11-20 @ 22:25:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0