Slapp och slö...

Jag har nyss bestämt mig för at det får bli rester till middag idag, jag orkar inte göra någe annat :P

I måndags blev jag och mina kollegor påminda om en väldigt härlig sak. Det är all helgona i helgen. Vilket betyder att kontoren stänger kl 12 så vi serverar ingen lunch, nahaha! Vi stänger istället direkt efter fredagsfikat :) Lite tråkigt att jag är den enda som kommer jobba, men sånt får man ta ibland. Resten är lediga eftersom det är ganska onödigt att vara full personal när det bara ska vara frukost. Jag hoppas bara att det inte ramlar in massa vagnar på morgonen för då kan det bli jobbigt. Men det är knappast troligt eftersom det förmodligen inte är så många möten när det är halvdag :P

Just nu sitter jag och bre ut mig i soffan, funderar på om man ska ta och värma en tallrik. Åt dock smörgåstårta vid 3 tiden så jag kasnke väntar lite?

Nä, mu säger jag bara!

Tjingeling!


Kommentarer
Sandra

All helgona helg för mig innebär att hedra våra nära och kära som begett sig till en annan dimession eller tagit steget till andra sidan.



Tycker att du och eric skall bege er till kyrkogården och tända ett ljus för din RIKTIGA svärmor Anna-Lisa :) Om ni tar er dit så hälsa till henne från sin dotter!

2010-11-05 @ 10:08:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0