Sköna söndag!

Var så glad när jag vaknade imorse och insåg att klockan var 10 :) Känns som att det är få tillfällen nu för tiden som jag kan sova en hel natt utan störningar.. som till exempel natten till fredag när jag drömde tre stycken mardrömmar efter varann, jobbigt jobbigt!

Sitter just nu och ser på reprisen på Idol. Känns som att det börjar närma sig finalen nu. Jag har ju missat mer än jag brukar detta år eftersom jag känner att jag inte har fastnat för nån helt och hållet. Och helt plötsligt så var dom hälften så många :P Men jag måste säga att Jays andra framträdande, när han hade kilt på sig, var skitbra. Det är nog första gången jag har tyckt att han har varit bra både sångmässigt och scenmässigt :P Annars tror jag att folk kan glömma resten pga att han har en så häftig röst.
Men personligen så är min nya favorit Minnah. Det var ju Alice men hon försvann ju.. Men Minnah har en kanonröst så jag hoppas att hon kommer till finalen. Det blir väl Jay som vinner men 2an blir nog Minnah eller Linnea, verkar det som iaf :P hehe Ska bli spännande att se, inte länge kvar nu!

Igår var i en sväng hos Marina och tog ett glas vin eller två... eller tre eller fyra..? haha :P Nä, men det var trevligt. Dom hade nyss köpt en sån där spelkonsol till xbox där man själv är kontrollen. Himlarns roligt måste jag säga! Jag och sambon har nu kommit fram till att vi ger oss själva det i julklapp i år. Så slipper man försöka fundera ut nånting annat. Känns som att nu har man kommit fram till att man behöver ju inte så mycket mer än det man redan har. Speciellt när man inte har tillräckligt med plats för nånting mer :P
Men jag känner att det är en bra idé att vi köper det där spelet, vi vill ju båda ha det så varför inte? Fantastiskt dessutom att folk kom på att göra sånna tv spel där man måste röra sig för att kunna spela, tummen upp för det!

Denna dag blir nog en slapp en. Sitta framför tvn och se på alla repriser haha :) Men kvällen kommer bjuda på nåt helt annat, nämligen Harry Potter och dödsrelikerna del 1 !! Ska bli spännande att se om den är nå bra hehe! Men även om den inte kommer vara bäst i test så måste man ju komma ihåg att det är ju bara en halv film egentligen :)

Men du, Oboy är satans gott :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0