Sen...

sen, alltid lika sen!

Blir inget av med att komma tidigare på jobbet för att hinna fixa alla saker innan öppning. Utan istället bestämmer sig min hjärna för att glömma passerkortet på jobbet så då kan jag inte ta mig in innan kl 7 eftersom dörrarna inte öppnas förrs då, suck!
Nu kommer jag bli sen istället. Det tar ju sin lilla tid att byta om också...
På plus sidan så plockar mor och far upp mig på vägen nu så jag slipper gå men det är ändå drygt när man har bestämt en viss grej och det blir helt annorlunda.. typiskt!

Men men.. frukosten får vara lite sen då.. Det mesta var ju förberett så det går nog bra.

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0