Mysigt!

Lilla Pyris hoppar upp i mitt knä och börjar mysas och stryka sig mot hela mig, och vad gör jag? Jo, jag ger henne en stöt rakt på nosen, stackars Gumsimums :(

-

Vill börja med att tacka Camme yoooo(!) Ska testa dra ut listerna och kika efter larver (blä) men det får vänta tills Eric är hemma och kan hjälpa mig :P hehe
Och tack till Sandra också(igen)! Jag tycker du ska bli läkare, gärna en som är högst upp på näringskedjan, enligt mig har du då väldigt stor potential :)

Till Jasmine -Ja e int bitter :P

-

Andra veckan på min kock karriär har nu gått och jag måste säga att det har gått galant dom senaste dagarna, inte alls lika stressigt som förut. Börjar nästan vänja mig vid stekbordet, hehe :P Dock så gillar jag mina vanliga sysslor väldigt mycket också, så jag är nöjd med att bara vara stand-in. Är iaf härligt att veta att man klarar av det i en längre utsträckning. Min personliga framgång går frammåt, haha!
Mina kära arbetskamrater tycker dessutom att jag borde satsa på en karriär som lärare (I know, inte mitt första val precis) eftersom jag tydligen är väldigt bra på att lära ut... Pedagogisk, hörde jag någon säga, haha. Får bli att jobba mer på scenskräcken innan man tar itu med det :P

Men nu är det nog snackat om jobbet, det är ju fredag för guds skull!  Skönt att vila fötterna lite grann. Är fortfarande helt orkeslös på fredagarna, vilket är lite tråkigt, men det får man ta om kroppen är inställd på halvsjukläget. Blir nog mer aktiviteter imorgon, brukar bli så iaf :P Hade tänkt se Idol nu iaf, det börjar strax, och efter det kanske man somnar till en bok. Har fått hem mina nya börcker idag. Har köpt hem Uppvaknandet, Kampen, Vreden och Återkomsten. Det är dom böcker som serien The Vampire Diaries är baserad på. Har hört delade meningar om dom men eftersom jag är ett stort fan av tvserien så vill jag ge böckerna en chans, jag hoppas dom är tillräckligt bra för att jag ska ha intresset att läsa klart dom :)

Ha en bra kväll allihop!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0