Maten räcker inte till!

Känns som att all mat på jobbet alltid tar slut. Idag hade vi 130 gäster och kanske "dagens maträtt" till 100 stycken. Men som tur är så har vi alltid lite backup så det löste sig ganska snabbt när det började sina i blecken :P
Det är ju kul att det kommer mycket folk men man får alltid lite lätt panik när man ser att det minskar och minskar ju längre tiden går haha :P Dags att börja beställa lite mer mat kanske?
Jag är ju ganska dålig på det där med att veta hur mycket man ska göra. Det är väl en vanesak antar jag, så det kommer nog med tiden :P
Laxlasagne imorgon då! Mumsigt! :D Känns som att det kommer gå bra resten av veckan :P

Och i helgen blir det att fara på bio och se Harry Potter! Bokade biljetter idag så det blir at se den på söndag. Jag har tvingat med Eric denna gång också, stackars han :P hehe

Så, vad ska resten av er göra i helgen?

Tjingeling!


Kommentarer
Sandra

Haha att du fick med honom, det var imponerande :)

I helgen skall jag gå på min sista utbildning på tjejouren här i Västerås. Sedan kan jag börja jobbet som innebär att bemöta kvinnor som farit illa i livet på olika sätt.



Vilket datum far ni till Örträsk?

Kram

2010-11-16 @ 23:21:59
Mia

Jag vill också se Harry Potter! :( Tror dock att jag inte får med mig Mikael, haha :P

2010-11-17 @ 10:05:26
Jasmine

Ingen Harry P för min del..Däremot julfest med jobbet! :)

2010-11-18 @ 01:00:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0