Hungrig

Sitter och väntar på att min älskade sambo ska komma hem med mat! Jag vet, jag är lat.. Men ibland orkar man helt enkelt inte göra egen mat. Sen har jag inte så mycket hemma heller eftersom det inte har blivit någon tripp till Obs i veckan. Men huvesaken är att det inte blir pizza iaf :P Pizza är ganska äckligt egentligen, förstår inte varför man tycker att det ska va nåt speciellt :/ Kanske om man är bakis, men det har mer med kroppens begär än vad man tycker är gott :P

Idag är det Alla helgons dag. Efter maten så ska vi ta en tripp till svärmor och tända ett ljus eller två. Det brukar vara så vackert med alla ljus som är tända, ännu vackrare när det är mörkt ute :)

Efter det blir det att umgås med Martin och Sussi. Får se vad vi hittar på, har inte bestämt så mycket än :P Vet inte ens vart vi ska va(?) Jag tror att folket har påverkat mig med sina obefintliga behov att veta vad som händer. Förr i tiden skulle jag till exempel redan ha vetat vad jag skulle ha gjort på nyår, men det är för stressigt att vara den enda som tänker så..

Dags att käka, Eric kom just :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0