Första advent

Sitter nu och lyssnar på min väldigt gamla, men väldigt braiga julskiva :) Fick den kanske när jag var 10 hehe. Har bytt gardiner och dragit fram julen :) Bara några småsaker jag tänkte köpa i veckan för att fylla ut det ännu mer :P hehe
Kanske hitta nåt fint tyg att göra köksgardiner av.. Lite tråkigt med svarta under julen :P Hade även tänkt hitta några fina tomtar att ställa fram, har ju nästan inga :P
Har också hunnit med att slå in en julklapp idag :) Kul kul när det är jul, hehe!

Just nu är Tobias här och ska hämtar nåt bord som står i garaget, bland alla andra farfars grejer, undrar vad det är för ett bord? Jag hade ju hoppats på att vi (med vi menar jag Eric) skulle få nån möbel efter farfar Lilja. Men älsklingen var ju snabb att säga att vi inte ville ha nån gungstol (som vi blev erbjudna).. gungstolar är väl mysiga? Sitta och gunga och läsa en bok hehe :P
Men man kan ju hoppas att det finns nåt annat kvar som vi kanske kan få, kanske kan fråga svärfar.. 

Men vi har ju hur som helst blivit bjudna på julfrukost hos Sandra och Tobias på julafton :) Ska bli mysigt! Byta julklappar och smaska på gosaker, men frågan är vad för gosaker? hehe Usch vad jag längtar till julafton! Julen är min favoritperiod på hela året. Jag har egentligen ingen aning om varför, det är bara så :P
Och nu är det iaf klart att vi firar julafton i Öris med stora tjocka släkten, var längesen så det kommer nog bli kanoners :)

Har nästan kommit på alla julklappar och hälften är ju redan inköpta. Bara svärfar med sambo kvar, dom är alltid svårast :/ Får klura på det. Men det blir iaf att shoppa dom jag redan klurat ut på tisdag efter jobbet, jag och Mia ska gå runt en sväng på stan och se om vi hittar någe intressant. Måste nog skriva ner en lista på grejerna jag hade tänkt mig, annars kommer jag komma hem och inse att jag glömt hälften hehe!

Eric var och köpte Kinect igår också, roligt att spela måste jag säga. Det är våran julklapp till oss själva, smart va? hehe

Dags att fortsätta fixa lite med julsakerna :)

Tjingeling!



Kommentarer
sandra Lilja

Någonting snaskit ska vi allt hitta på som vi ska bjuda er på under julaftonsmorgon :P

Kan lova att det finns saker från farfar som du kan få, vi har 5 kartonger så det är bara att välja och vraka :P Pappa dumpa allt till mig, och vi vill inte ha antikrundan helt och hållet hemma hos oss, så du är varmt välkommen att leka antikdeckare bland alla våra grejer :)



Och kom ihåg farfars stuga som numera tillhör våran farbror är inte tömd på möbler än, där finns det allt mellan himmel och jord!!



Kramar!!

2010-11-29 @ 20:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0