Call of Duty

Ja hörreni. Just nu sitter jag hos Niddeboy tillsammans med Kaarten och älsklingen, dom spelar call of duty och och satan vad dom skriker, haha :P "Nu dör jag, nu dör jag!". Ganska roligt att lyssna på måste jag säga. Tog ett jävla tag innan vi kunde ställa in PS3.. Dom har nyköpt massa nya spel idag.
Nu har vi Kinect hemma också, underbart roligt hehe!
Alla mina homies är upptagna ikväll så jag umgås med grabbsen istället, då kan det ju faktiskt bli hur som helst. Slussen är i Stockholmo, Mia är på jobbet, Stekis är också på jobbet, och Martyman bor ju fortfarande i främmande länder :P .....
Hur som helst så sitter jag och smuttar på ett gott vin jag fått av en arbetskamrat, mycket gott måste jag säga. Har börjat gilla rött vin mer och mer nu :)

Var och hälsade på hos Anna idag. Hon bjöd på knäck och glögg och massa gott :) Satt och pratade som vanligt om egentligen ingenting alls :P Har gjort planer på att gå och titta på Magnus Betnér på onsdag, får se om jag tycker han är nå bra, jag ska iaf ge han en chans. Om inte annat så blir det nog en trevlig kväll ute med Stekpanna. Var längesen jag hade ork att göra nåt på vardagarna så det ska bli skönt att komma ut i världen igen :P

Imorgon blir det att pynta för julen, och med det -massa massa julstämning :D Ska spela min favvo julskiva och bara ha det mysigt bland glittrande girlanger och söta tomtar :) Pepp!

Nu blir det att skratta åt pojkarna som får panik av att bli beskjutna i ett tvspel :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0