Oh my..

Sitter just nu och ser på ESC, för er somn ej vet vad det är så är det eurovision song contest.. nåt som jag är lite smått besatt av haha! Första semifinalen går ikväll.. värdelösa låtar.
Ganska synd att det är större motstånd på torsdag när Sverige ska kvala... men vi kommer nog med ändå, förhopningsvis hehe :)
Ikväll är det bara ett par låtar som har fastnat för mig, blir mer skoj när alla man hejar på tävlar på torsdag! :D

Förutom detta tv tittande så har man varit en tur till Holmsund ikväll eftersom Monica har fylt år, har fikat massa bakverk och druckit congac! Trevligt trevligt :P
Hittade för övrigt hennes present på Ost och delikatessbutiken, en himla rolig affär måte jag säga. Den kan jag rekomendera om man inte vet vad folk önskar sig :)

Nu är det Albanien som sjunger, en av dom bättre ikväll, så nu ska jag va uppmärksam :)

Tjingeling!


Kommentarer
Mia

Tihi är den första som kommenterar! Finns det en butik som heter ost och delikatessbutiken?! Känner att jag gått miste om nått..

2010-05-26 @ 12:23:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0